Хто може підписати дублікат документа: основні вимоги та правила

Підписувати дублікат документа – важлива процедура, за якої комусь надається повноваження засвідчити правильність копії. Однак не всі мають право на цю процедуру. Точні повноваження підписувати дублікати документів залежать від ряду факторів, таких як тип документа, його статус та мета підтвердження.

В більшості випадків, підписувати дублікати документів можуть лише особи, які мають відповідні права та повноваження. Наприклад, це може бути особа, відповідальна за ведення справ та архівування офіційних документів в організації. Чи то може бути керівник відділу, відповідальний за конкретний документ. Крім того, в деяких випадках може бути потрібне додаткове посвідчення підпису, наприклад лікаря або нотаріуса.

ПротеВарто зауважити, що наявність права підпису дубліката документа не означає позитивного затвердження змісту документа. Підпис особи лише підтверджує, що копія документа є точним дублікатом оригіналу. За достовірність та коректність змісту документа відповідає його автор і той, хто має оригінал документа. Тому при підписанні дублікатів документів слід бути особливо уважним та виявляти акуратність.

П.І.Б.ПосадаКатегоріяПримітка
ПервинноВдругеВиконуючий
1Іванов Іван ІвановичГенеральний директорТакТакТакПідписує первинний, вторинний та виконуючий дублікат документа.
2Петров Петро ПетровичФінансовий директорТакНіТакПідписує первинний та виконуючий дублікат документа.
3Сидоров Сидор СидоровичЮристТакНіНіПідписує лише первинний дублікат документа.

Хто має право видавати дублікат?

1.У разі втрати першотвору виконавчого листа або судового наказу (виконавчих документів) суд, який ухвалив рішення, що виніс судовий наказ, може видати за заявою стягувача чи судового пристава-виконавця дублікати виконавчих документів.

Як видається дублікат документа?

Для видачі дубліката документа, що зберігається у справах нотаріальної контори, громадянин повинен з'явитися з паспортом до нотаріуса та написати заяву з проханням видати необхідний дублікат документа.

Що таке дублікат договору?

«Дублікат документа» – повторний екземпляр оригіналу документа, що має однакову з оригіналом юридичну силу.

Як поновити первинні документи?

Відповідь: Якщо зникли первинні документи компанія повинна розслідувати причини зникнення та відновити їх. Для цього співробітник, який виявив зникнення, має написати службову записку. На підставі неї надайте наказ керівника про призначення комісії з розслідування зникнення.