Натисніть на зведену таблицю. На вкладці Параметри у групі Дії натисніть кнопку Виділити та виберіть пункт Всю зведену таблицю.
Як у зведеній таблиці виділити кілька рядків?
Виберіть першу комірку, а потім натиснутою клавішу Shift виберіть діапазон суміжних комірок. Щоб виділити розрізнені у списку комірки, утримуйте клавішу Ctrl. Щоб виділити всю рядок або стовпець: Активуйте таблицю.
Як швидко зробити зведену таблицю Excel?
створення зведеної таблиці в Excel для Windows
- Виділіть комірки, на основі яких ви хочете створити зведену таблицю. …
- На вкладці Вставка натисніть Зведена таблиця.
- При цьому буде створено зведену таблиця на основі існуючої таблиці чи діапазону. …
- Виберіть місце розташування звіту зведеної таблиці. …
- Натисніть кнопку ОК.