Як швидко виділити зведену таблицю

Натисніть на зведену таблицю. На вкладці Параметри у групі Дії натисніть кнопку Виділити та виберіть пункт Всю зведену таблицю.

Як у зведеній таблиці виділити кілька рядків?

Виберіть першу комірку, а потім натиснутою клавішу Shift виберіть діапазон суміжних комірок. Щоб виділити розрізнені у списку комірки, утримуйте клавішу Ctrl. Щоб виділити всю рядок або стовпець: Активуйте таблицю.

Як швидко зробити зведену таблицю Excel?

створення зведеної таблиці в Excel для Windows

  1. Виділіть комірки, на основі яких ви хочете створити зведену таблицю. …
  2. На вкладці Вставка натисніть Зведена таблиця.
  3. При цьому буде створено зведену таблиця на основі існуючої таблиці чи діапазону. …
  4. Виберіть місце розташування звіту зведеної таблиці. …
  5. Натисніть кнопку ОК.